dimarts, 4 d’agost del 2015

Locura

No pot ser, ja em tens a mi escoltant converses de si el cabell, si famoses, si 40 és ser vell... I només ha passat un dia.
Als projectes tot bé, al campament també. M'he fet molt amic del cuiner i això té aventatges!! Mentre elles mengen arròs o noodles jo menjo ous ferrats i pasta muahahahah. No és que no m'agradin eh, però és que la única incògnita de cada dia no és què hi haurà per menjar sinó si els noodles seran per dinar i l'arròs per sopar o al revés...
Als projectes tot com sempre, vaig dir que havia conegut dos nois de madrid que estan fent de voluntaris aquí, amb ells començarem un projecte fora de la organització a la que estic. No sé ben bé ni on és ni que farem ben bé, però més o menys pel que sé és que netejarem i pintarem algo...
Ja us ho explicaré. A la tarda no he anat a l'orfenat perquè tenien vacances avui, així que hem anat a la "Disabled home", allà m'han donat un diploma i una banda perquè ja no hi tornaré. M'he despedit dels nens i hem tornat a casa per sopar.
Ja veurem que passa demà...

Pd: una vaca enfilada... Lo més normal al Nepal

2 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Ajudes també a la cuina? O només col·labores tastant el menjar?
    Les lloques de què parles són les voluntàries o les senyores de l"elder home"?

    ResponElimina