divendres, 7 d’agost del 2015

Monopoly king

Un dia raro, però divertit. M'he llevat tard, és cap de setmana pertant m'ho puc permetre. Hens hem trobat amb la Srijana, a Pashupatinath, prop de la residència de gent gran, hem anat a fer una volta i hem anat a dinar a Thamel. Fa gràcia que no ens haguem trobat cap dia ni per Barcelona ni Arenys i ara ens trobem per Kathmandu...
M'he despedit de la última voluntària que quedava del grup antic i hem mirat una peli.
El títol del post és bàsicament el resultat de la partida que hem fet abans de sopar...
M'estant picant molt els mosquits... A Nepal no hi ha malària, però igualment... No és agradable.
Pd: un mico m'ha esgarrapat el peu... I això que li havia donat un platan, haig de fer algo?
Us deixo amb algunes fotos...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada