diumenge, 9 d’agost del 2015

Primer contratemps...

No sé perquè però avui m'he llevat amb un malt de cap molt fort, he esmprzat poc perquè l'esmorzar d'avui no era gens bo. Ens fan unes torrades dolces que no estàn malament, però un ou dur no m'entrava gens així que m'he menjat dos platans i he anat al centre de gent gran. Allà després de treballar sota el sol sense parar m'he començat a trobar malament. Al arribar a casa he anat directament al llit, he dormit una mica i m'he despertat per menjar per tornar-me a posar a dormir. El dinar era força bo, una pasta amb formatge que mataria per menjar cada dia...  M'he pres una pastilla i no he anat al programa de la tarda. Ara ja em trobo millor, però havera com va la nit. Crec que he tingut febre, tampoc ho he mirat però per com em trobava...
No crec que tardi en anar a dormir.

Pd: More random pics of Kathmandu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada