dissabte, 15 d’agost del 2015

Tankha

Avui divendres, cap de setmana, m'he llevat com si fos dia de cada dia, i he anat a la eldery home, no calia que hi anés però com que fins els migdia no teníem pensat fer res amb els voluntaris hi he anat a ajudar una mica. Com que m'ho passo bé no em fa res. He tornat a casa a temps per veure com dues de les voluntàries feien el curs de cuina, no volia fer-lo pas, però si que el volia veure per si deien algo interessant. Quan hem acabat, jo de mirar i elles de cuinar ens hem "arreglat" perquè el plan era sortir a veure algunes coses que encara no havíem vist de Kathmandu, entre elles el palau del Rei que va ser assassinat el 2001. Un palau molt cutre, força senzill tot però no en plan auster. Mal gust vaja...
Després hem anat al Jardí dels Somnis, un jardí molt bonic, amb fonts i molts tipus de plantes. Es fa extrany veure gent que hi va de picnic, perquè és com una espècie de museu...
Després hem anat a fer una volta per Thamel, que estava molt aprop. Hem comprat algunes cosetes de turistes i també una gallina. No sé... Ens feia gràcia. Li hem salvat la vida perquè l'hem comprat d'una paradeta de carn.
De moment té 10 dies de vida garantitzats, que són els que em queden a mi, després d'això una semaneta més, que és el que li queda a l'altra propietària (Tomeika). Hem sopat al restaurant dels nostres amics i no hi ha hagut cap problema pel fet de tenir la gallina sota la taula. La Mati se l'ha endut a casa i nosaltres ens hem quedat un rato més. Un rato que s'ha allergat força perquè he arribat a casa i he pogut escoltar el Barça, la primera part només.

Edito el post: Quina pena el Barça... Almenys guanyarà l'Athletic.

Pd: Jardí dels somnis, curs de cuina Nepalí, La gallina Tankha, la Tomeika i jo.

1 comentari:

  1. 4 a 0
    Poc s'ho pensaven. La defensa té molts fallos
    Aprofita la darrera setmana al Nepal!!!

    ResponElimina