dissabte, 1 d’agost del 2015

Welcome

New volunteers arrived today!!! Ho escric en anglès perquè la resta de voluntaris se'm queixen que no poden llegir res, perquè no ho entenen... Apa , ja podeu llegir la primera frase!!
En fi.. Avui han arribat més voluntaris, tot i això res no omplirà el buit que deixen en Marcus i en Shane.. Han sigut com els meus germans grans aquestes dues setmanes. Avui ha marxat en Shane, demà ho fa en Marcus. També marxa la Isabella i en Matto. Matto, un nom que potser no us sona, i és perquè no l'he anomenat encara... Té lògica. Doncs això, en Matto és el voluntari "líder", fa sis setmanes que és aquí i és el que es coneix més Kathmandu. Fins aquesta setmana no l'he acabat de conèixer...
És una super bona persona que m'ha ensenyat moltíssimes coses del Nepal i li estic molt agraït.
Doncs bé, avui hem anat a Bhaktapur, la ciutat patrimoni de la humanitat, actualment les ruines patrimoni de la humanidad. Adjuntaré fotos de la ciutat. Ens volien fer pagar 15 dòllars per entrar però no hem pagat pas... Hem entrat per una altra porta. Entenc que els diners són per reconstruir però en un país on amb tres euros sopes de luxe... A més he perdut tota la confiança en donar diners per ajudar, col·laboro amb temps, que això no pot corrompre.
Avui toca explicar el que he fet aquestes tardes, no sé si vaig parlar-vos de la Sandra, la voluntària de Madrid que feia classes de castellà a la Purnima, la Ashta, la Ashmita, la Renuca, les dues Sujates i quedo malament perquè n'hi han 4 més... Però per haver-les tingut dos dies està força bé. Pues eso (em feia ilu dir-ho), jo vaig fer de substitut quan ella va marxar. He pogut conprobar que controlar a 10 nenes de doferents edats és impossible... No paren quietes. Espero que la següent voluntària se'n surti millor. Jo vaig intentar que aprenguéssin però l'únic cop que vaig aconseguir que estiguéssin una mica per la feina és quan els hi vaig llegir una història de'n Luís que parla de la vida i de les bones accions i les dolentes i les repercussions d'aquestes.
Sandra, si estas llegint això, que sàpigues que te les deixo en bones mans, una amiga de'n Luís (també de Madrid) se'n encarrega.
Jo ara passaré a fer de profe de mates, però primer, centre de gent gran!!
Us deixo amb fotos de Bhaktapur!! En algunes es pot veure com era abams i con ha quedat després del terratrèmol...
Pd: Encantat de conèixer-te Shane!

2 comentaris: